woensdag 3 januari 2018

Frosty the snowflake

Hallo allemaal,

Allereerst de beste wensen voor 2018!
Ik ben deze keer aan de slag gegaan met de stempel van Magnolia,
Frosty the snowflake. 


 Ik heb een mal van Dutch Doobadoo gebruikt.
Die heb ik overgetrokken op cardstock en het designpapier van 
Maja Design,Joyous Winterdays.

Ik verschillende mallen van Joy!crafts en Marianne Design gebruikt.


Ik heb de stempel ingekleurd met Faber Castell potloden:

101 - 103 - 140 - 144 - 151 - 157- 189
246 - 247 - 251 - 271 - 274.



Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.



5 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, met prachtig kleurwerk, en heel mooi papier!!

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met die leuke sneeuwpop.
    Vindt het altijd fijn dat de kleurnummers erbij staan, kan ik meteen ff kijken of ik ze heb, want ik vindt de sneeuwpop errug mooi in gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige winterse kaart!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige winterse kaart!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie