donderdag 9 november 2017

Spooky.

Hallo allemaal,

Met de Papierset Halloween, kun je leuke kaarten maken. Ik ben er mee aan de slag gegaan met een schattige afdruk van House Mouse. Het mooie Lovely Frame - Spirocirkel heb ik één keer uit wit en één keer uit zwart gestanst, deze doormidden gesneden en de witte cirkel onder het afdrukje verwerkt en de zwarte cirkel aan de bovenkant van de kaart verwerkt. Bij zo'n Spooky kaart, horen natuurlijk spoken. De twee spookjes heb ik zelf getekend, uitgeknipt en op de kaart verwerkt. 


Bij zo'n schattig afdrukje horen natuurlijk ook pompoenen. Maar omdat ik geen stencil van pompoenen had, ben ik ze zelf gaan maken. Ik heb hier het stencil Basic Ovaal voor gebruikt en per pompoen 5 ovaaltjes voor uit gestanst.


 Ik heb de afdruk ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Pompoen: 111 - 115 - 117 - C680 - 115 - 118 - C680.
Kleding, muts en gedeelte pompoen: 232 - 233 - 199.
Muizen: C560 - 189 - C560 - 283 - 177.
Bezem: C560 - 283 - 177 - C680.
Grond: C560 - C680.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn Spooky kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag.. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

1 opmerking:

  1. Je kaart is super Astrid. Mooi ingekleurd dat tafereeltje en wat heb je die spookjes leuk getekend, knap, ik kan beslist niet tekenen. Leuk dat je laat zien dat stansen heel goed op meerdere manieren kunt gebruiken, daar inspireer je vast veel mensen mee. Een top "spooky" kaart ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie