dinsdag 14 februari 2017

Het is een jongen!

Goede morgen allemaal!

Vandaag heb ik een geboortekaart voor jullie. De digi die ik gebruikt heb is van de sponsor van onze lopende challenge Crafty Sentiments Designs.

Het thema van de challenge is kinderkaart en daar valt de geboortekaart ook onder..... wellicht een extra stimulans om deel te nemen aan de challenge.
Ik heb gekozen voor de digi Primrose Babysitting en heb er deze kaart mee gemaakt:


De digi is ingekleurd met Faber Castell Polychromos kleurpotloden en hiervoor heb ik de volgende kleurnummers gebruikt:
haar: 183-182-179-280
huid: 132-189
rok/strikken: 172-162
shirt: 107-183
sokken: 107-183-187-188
schoenen: 187-188-280
bedje: 178-280
bekleding: 168-174-183
dekentje: 183-188

Het designpapier komt uit een paperpad van Carta Bella 'It's a Boy'. Verder heb ik de voetjesstans van Marianne Design gebruikt en de babyfles van Cottage Cutz. De tekst is een oude stempellap van Aud Designs (volgens mij bestaat het merk niet eens meer).  Deze heb ik na het stempelen met de hand uitgeknipt en daarna gemat op een cirkel en een scallop cirkel (Spellbinders).

Ik ben benieuwd naar jullie reacties op deze kaart.


2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Angla !
    Mooie digi heel mooi ingekleurd .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart en zo mooi gekleurd en gecombineerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie