maandag 16 januari 2017

Nieuw hoedje

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer voor wat inspiratie zorgen en dat wil ik graag doen met een leuke digi van LOTV genaamd New Hat. 

Als de jaarwisseling voorbij is krijg ik altijd al weer zin in het voorjaar dus dan begin ik ook graag weer aan de wat lichtere kleurtjes. Ik combineerde deze stempel dus met het mooie papier van ScrapBerry's Happily Ever After. Papier in mooie groene en paarse tinten.


 Ik kleurde digi in met mijn Faber Castell Polychromos potloden. 
De gebuikte kleuren zijn:
Huid: 132, 189, 131
Kleding: 128, 138, 249
Grond: 170, 174
Schoenen en spiegel: 270, 271, 272
Bloem op de hoed: 170, 174

Ik heb de kaart verder aangekleed met een stans van My Favorite Things en Tattered Lace, bloemen, een strik en een klein vlindertje van Dutch Doobadoo. De parelketting op de digi heb ik voorzien van kleine plakpareltjes.

Het geheel geeft mij wel een voorjaarsgevoel en met die sneeuw van dit moment kan ik daar wel naar uitkijken.

Ik hoop dat ik jullie vandaag een beetje heb kunnen inspireren om ook lekker met je potloden aan de slag te gaan en ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Aartje. Mooi in de kleur paars,daar houd ik ook van.
    Leuke stempel en mooi ingekleurd!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dot van een kaart Aartje! Leuke kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie