zaterdag 14 januari 2017

Lach .....


Hallo creatieve blogger,

Vandaag een kaartje met lekker veel roze en paars, de achtergrond heb ik gemaakt met de Magicals en hoe ik dat heb gedaan kan je terug zien in deze video maar dan wel met een andere stempel.
De tekst stempel die ik heb gebruikt is een tekst van Elke Verschooten en de swirls zijn een stans van Tattered Lace "Delicate Flourishes.


Het afdrukje dat ik heb gekleurd is een digi van Make It Crafty, normaal gesproken hou ik meer van de natuur getrouwe kleuren van haren maar had een gekke dag en ben dus met roze en paars an e gang gegaan. Wel weer heel leuk geworden dus misschien krijg ik nog wel meer van deze kleur uit spattingen. 

Gebruikte kleuren Faber-Castell :

Huid : 132 - 189 - 191 - 188
Haar : 138 - 136 - 249 - 247
Ogen : 140 - 143 - 120
Lippen : 124 - 226 - 225

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en geniet van het weekend.


3 opmerkingen:

  1. Supergaaf met dat paarse/roze haar :-)
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, deze kaart spat echt van mijn scherm af. Prachtig!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf Wenda! Schitterend die kleur van de haren en wat geweldig ingekleurd weer: top!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie