zondag 16 oktober 2016

Speciaal voor jou!


Goede morgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met een digi van RickStDennis; de sponsor van onze  lopende challenge stansen en/of ponsen.
RickStDennis tekent niet alleen de meest griezelige afbeeldingen, maar ook schitterende dames met hoeden. Van deze tekeningen ben ik wel écht een fan.
Voor de kaart van vandaag heb ik warme kleuren gekozen.... echt passend bij de tijd van het jaar.


De digi heet 1906 Hat en is ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden. De vleugeltjes, de hairpin, de oorbellen en de broche heb ik daarna bewerkt met GlitterGlue Diamonds en aan de lucht laten drogen. Daarna heb ik de afbeelding uitgestanst met een stans van Crealies en vervolgens op donkergroen designpapier (Basic Grey Evergreen) geplakt (wat ik met een iets grotere stans had uitgestanst). De sketch is van Cheerful Sketches.
Voor de afwerking heb ik blaadjes en rozen uit mijn voorraaddoos gebruikt (heb geen idee waar ik ze gekocht heb. Onder 3 rozen heb ik een uitgestanste bloem geplakt. 
De tekstlabel komt van een stempellap gemaakt door Lydia. 
Meer 'aufschmuck' heeft deze kaart n.m.m. niet nodig.

Voor de liefhebber hier nog even de kleurnummers:
- groen: 172-267-278
- roze: 132-189
-rood: 193-263
- bruin: 178-176-177
- beige/grijs: 271-272-274

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart enthousiast heb weten te maken om mee te doen aan onze lopende challenge; dat kan nog tot en met 7 november a.s.

Een hele fijne dag gewenst.

4 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie