vrijdag 5 augustus 2016

Wacht niet op een goed moment

Goedemorgen dames,

Af en toe is het best heel lekker weer buiten, dus af en toe kan ik mijn potloden mee de tuin in nemen om een beetje te kleuren.

Ik ben echt helemaal weg van deze (voor mij) nieuwe stempels van Dreamerland Crafts. En als ik naar de stempels kijk, dan krijg ik ook zo'n "prentenboek" gevoel. Vandaar dat ik dit schatje met Versafine Vintage Sepia op Craft papier heb gestempeld. En ik heb haar ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
De tekststempel is van Marianne Design en heb ik ook in Vintage Sepia gestempeld.
Nog een randje met de Scorpal erlangs en meer had dit kaartje niet nodig vond ik.

Voor het inkleuren heb ik de volgende potloden gebruikt:

Gras: 266 + 170 + 167
Steel van de bloem: 112 + 166 + 171 + 101
Bloemblaadjes: 111 + 113 + 115 + 101 + 118
Huid: 130 + 131 + 132 + 187
Haar: 178 + 280
Jurk: 154 + 156 + 158


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Janette!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief en schattig kaartje. Zo mooi in zijn eenvoud!
    Groetes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is het geworden , mooi door zijn eenvoud.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie