vrijdag 12 augustus 2016

Little Winged Friends - Together

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met een stempel van Bilmalarna.
Ik vind dit een hele leuke stempel. Het papier is van Studio Light,
Beautiful flowers. Het is een prachtig papier blokje.


De ovale mal en het varen takje en de vlinder zijn van Marianne Design.
De tag is van Magnolia. Verder nog wat lint en bloemetjes gebruikt.


Ik heb de stempel ingekleurd met Faber Castell  potloden:
Huid: 131 - 132 - 189
Haar: 103 - 132 - 179 - 180 - 283
Beer: 103 - 179 -180 - 187 - 283
Jurk: 124 - 129
Broekje: 140 -146 - 151
Bloem en blaadje: 129 - 264
Vlinder: 129
Ondergrond: 231 - 233 - 274

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.




5 opmerkingen:

  1. Ik vind het een superschattige kaart. Ben zelf ook helemaal weg van de stempels van Bildmalarna, zo jammer dat het bedrijf niet meer bestaat.
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Ina. Het is een heel lief kaartje geworden . De materialen die hebt gebruikt zijn prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend lief kaartje Ina! Top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart, prachtig gemaakt met heel mooi papier.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief kaartje, met die zachte kleuren. mooi hoor Ina.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie